wtorek, 4 lipca 2017

Organic shop, mango&sugar, peeling do ciała

Mango jest jednym z moich ulubionych owoców. Jak więc zobaczyłam peeling o zapachu mango i składzie złożonym w 99,54% z naturalnych składników, to nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Jeśli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdził - serdecznie zapraszam do dalszej lektury :) 



Co obiecuje nam producent? 
Soczysty aromatyczny scrub do ciała na bazie organicznego oleju mango i trzcinowego cukru wyśmienicie oczyszcza i regeneruje skórę, dodając jej miękkość, aksamitności i zdrowego blasku.

A jak wygląda skład?
Na pierwszym miejscu znajdziemy cukier, na drugim glicerynę. Dalej w składzie znajdziemy również masło shea i ekstrakt z mango. Wierząc obietnicom producenta skład w 99,54% to naturalne składniki. Nie znajdziemy w nim SLS, parabenów i silikonów. 


No dobra... a jak działanie?
Przede wszystkim nie jest to peeling z grupy mocnych zdzieraków. Ja nie jestem szczególną fanką bardzo mocnych peelingów, więc takie średnie ścieranie dla mnie jest wystarczające. Skóra po jego zastosowaniu rzeczywiście jest miękka i dobrze oczyszczona. Spory plus za to, że peeling Organic Shop nie pozostawia prawie żadnej warstwy na skórze, przez co świetnie sprawdzi się latem. Drobinki pod wpływem wody się rozpuszczają, a masaż przy jego użyciu jest przyjemny. Ze względu też na to, że jest to peeling cukrowy, a nie solny - brak jakichkolwiek podrażnień. Bardzo dobrze oceniam jego wydajność, używałam go już jakieś 4-5 razy na całe ciało, a ubyło mi około pół opakowania.


Zapach i konsystencja:
Pierwsze na co zwróciłam uwagę po otwarciu opakowania to oczywiście zapach. Nie jest to w 100% zapach mango, ale peeling pachnie słodko i bardzo przyjemnie. I jedna z największych zalet tego produktu - konsystencja, z którą jeszcze się nie zetknęłam. Scrub jest gumowy, plastyczny, bardzo dobrze trzyma się skóry i prawie w ogóle się nie sypie. Jest też bardzo gęsty, nie przecieka przez palce i nie ma żadnych problemów z wydobyciem go z opakowania.

Opakowanie. cena, dostępność:
Peeling można zakupić ze cenę około 10-13zł. Dostępny jest np. w Tesco za 10,99zł (w tym momencie na promocji za 8,79zł). Peeling występuje w kilku wersjach zapachowych, ja zdecydowałam się jeszcze na czekoladową. Opakowanie to bardzo prosty, przezroczysty, plastikowy słoiczek, który mieści 250ml produktu. Mogłabym się doczepić do tego, że opakowanie jest dość tandetne i dodatkowo nie posiada kompletnie żadnego zabezpieczenia. Firma mogłaby popracować nad zmianą tego opakowania, ale podejrzewam, że jest ono wynikiem atrakcyjnej ceny.


Podsumowując:
Bardzo przyjemny peeling i zdecydowanie warty wypróbowania. Ja z ogromną przyjemnością zużyję go do końca, a potem wypróbuję inne wersje zapachowe. :)

26 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam te peelingi :) I już miałam kilka i ciągle mi mało :) Są świetne ! Jedynie solne nie do końca mi odpowiadały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie mam tylko dwa, ale na pewno przetestuję ich więcej! :D

      Usuń
  2. Skład ma całkiem dobry. Peelingu jeszcze nie próbowałam, ale uwielbiam mango i balsamy do ciała tej marki, chyba właśnie dla zapachu się kiedy na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie balsamy czekają w szafce na przetestowanie :)

      Usuń
  3. Właśnie ta plastyczna konsystencja mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jeden z największych plusów tego peelingu. Ale... co kto lubi :)

      Usuń
  4. Polecam zapach trawy cytrynowej, szczególnie teraz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się kiedyś na niego skuszę :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ogólnie ostatnio w Tesco pojawiło się sporo ciekawych marek kosmetycznych :)

      Usuń
  6. Mam ten peeling o zapachu belgijskiej czekolady i jestem nim zachwycona. Chętnie wypróbuję tez zapach mango:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czekolada czeka w szafce na przetestowanie :D

      Usuń
  7. Jak tylko zużyję swoje zapasy, sięgnę po ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię cukrowe peelingi, chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te serdecznie, zapachów jest sporo do wyboru :)

      Usuń
  9. bardzo mi się spodobał! koniecznie o nim poczytam więcej ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować, naprawdę dobry peeling :)

      Usuń
  10. miałam jest super uwielbaniam jego zapach czuje się po nim młodsza o jakies 10 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Preferuję bardziej mocniejsze zdzieraki, ale te peelingi mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ostatnio taki malinowy i zachwycałam się zapachem, chyba skuszę się też na taki w przerwach między domowym kawowym sprawdzają się idealnie. :)
    wwww.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się za nim rozejrzeć bo uwielbiam zapach mango <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wręcz kocham mocne zdzieraki ale skoro ten nie pozostawia tłustego filmu to jak najbardziej i jego bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń