wtorek, 23 maja 2017

Mini Rossmann haul, promocja 2+2

Rossmann w tym roku rozpieszcza nas promocjami. Najpierw promocja 1+1 na pielęgnację włosów, potem promocja na kolorówkę, a teraz kolejna. Początkowo nie planowałam nic kupować, ale ze względu na kończące się kremy postanowiłam odwiedzić Rossmanna. Jeśli jesteście ciekawi co kupiłam na tej promocji - zapraszam dalej. :) 


Na czym polega promocja? 
Promocja trwa od 20 do 30 maja. Obejmuje ona wszystkie produkty do pielęgnacji twarzy(wchodzą również kremy BB :) ). Kupujemy 4 produkty, z tego za dwa najdroższe płacimy, 2 najtańsze dostajemy w gratisie. Z promocji 2+2 skorzystać mogą osoby, które posiadają konto i aplikację Rossmanna, w pozostałych przypadkach jest to promocja 2+1. Małym minusem jest to, że można jedynie raz skorzystać z tej promocji (ale kto broni mieć kilka kont :D ).  Dużym minusem jest niestety to, że muszą to być 4 różne produkty. Początkowo zakładano, że mają to być różne typy produktów np. krem, tonik, peeling i maseczka. W rzeczywistości wystarczy, aby produkty miały różne kody kreskowe. Ja z promocji skorzystałam 2 razy, z 2 różnych kont ;) 

Co kupiłam? 
1. Na jedno zamówienie postanowiłam zrobić mały zapas maseczek w saszetkach, które ja bardzo lubię. Zazwyczaj wystarczają mi na dwa razy, a dzięki niskim cenom mogę ich mieć naprawdę duży wybór :) Tym razem wybrałam 4 kompletnie nowe, nigdy wcześniej przeze mnie nieużywane. Za całość zapłaciłam 5,98zł ;) 


1) AA, Beauty Bar, kremowa maska nawilżająca, maksymalne nawilżenie, 8ml - cena 2,99zł. Urzekło mnie to minimalistyczne opakowanie, a dodatkowo marka AA ostatnio bardzo zyskała z moich oczach :) 
2) Lirene, Vitamin Energy, witaminowa intensywnie nawilżająca maska, 8ml - cena również 2,99zl. Z marką Lirene bardzo się lubię, ale nigdy nie używałam żadnej z ich maseczek, chętnie spróbuję :) 
3)Bielenda, Professional Formula, maseczka, oczyszczająco - wygładzająca, 10ml - cena także 2,99zł. Jedyna maseczka oczyszczająca. Zwykle stawiam na maski regenerujące, nawilżające, ale warto w zapasach mieć też jakąś oczyszczającą. 
4) Bielenda, Professional Formula, maseczka hydrożelowa, ultra-nawilżająca, 10 g - bez zmian 2,99zł :) Kolejna nawilżająca maseczka, tym razem hydrożelowa. Dużym plusem maseczek z Bielendy jest to, że mają 2 osobne części - nie lubię jak pootwierane saszetki walają mi się po szafce... 

2) Drugie zamówienie było zdecydowanie konkretniejsze. Zakupiłam bowiem 2 kremy, płyn micelarny i serum. Całość kosztowała mnie 53,28zł ;) 

1. Loreal, Expert nawilżenia, krem nawilżający na noc - Ze względu na to, że kończy się mój krem na noc, szukałam jakiegoś kremu. Wiem, że niektórzy nie widzą sensu w posiadaniu 2 różnych kremów na 2 różne pory dnia, ale przy mojej suchej skórze, na noc potrzebuję duużo mocniejszego nawilżenia i odżywienia. Krem z Loreala ma podobno zapewnić działanie regeneracyjne, odżywiające i nawilżające. Oceny na wizażu ma całkiem dobre, więc jestem go naprawdę ciekawa. Cena to 24,99zl za standardowe opakowanie 50ml.


2) Perfecta, Fenomen C, booster wyrównanie kolorytu, nawilżenie i odżywienie - To przyznam, że jedyny produkt, który dobrałam trochę "na siłę". Wiadomo, wykorzystam go, ale w tym momencie nie jest mi on potrzebny, poczeka trochę w szafce na swoją kolej. Najdroższy z całej czwórki, jego cena to 27,99zł. Producent obiecuje "Fenomenalny efekt rozświetlenia i odmłodzenia dzięki aktywnej, skoncentrowanej witaminie C transportowanej bezpośrednio do wnętrza komórek skóry." Brzmi zachęcająco, mnie zaciekawiło. Poczekamy, zobaczymy :) 


3) Mixa, płyn micelarny, skóra zaczerwieniona, wrażliwa i reaktywna skóra powiek - Płyny micelarne to produkty, które u mnie bardzo szybko się zużywają, dlatego lubię mieć jakiś w zapasie. Zdecydowałam się na Mixę, głownie dlatego, że te płyny mają dość wysoką cenę jak na płyn drogeryjny (23,99zł za 400ml) i chciałam dobrać coś w podobnej cenie do reszty. Miałam już kiedyś jakiś płyn z Mixy i dobrze go wspominam. Ten ma być wyjątkowo delikatny, a przy tym również skutecznie zmywać makijaż, a co więcej łagodzić zaczerwienienia. Chętnie sprawdzę :) 


4) Mixa, Hyalurogel, krem intensywnie nawilżający, skóra wrażliwa, normalna i odwodniona - kolejny produktów z Mixy i produkt, którego jestem najbardziej ciekawa. Ma naprawdę dobre opinie, producent obiecuje intensywne nawilżenie. Krem o żelowej konsystencji, którą ja uwielbiam, wzbogacony o kwas hialuronowy. Wiążę z nim spore nadzieje i oby mnie nie zawiódł. Cena jego to 25,29zł ;) 

I to by było na tyle z tego dość małego haulu. A u Was jak tam? Kupiliście coś, planujecie kupić? :) 

30 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak spisze się to serum z Perfekty, szukam właśnie produktu który dostanie miano mojego kosmetycznego graala :D
    Ja nic nie kupiłam, limit kosmetyczny w tym miesiącu mam wyczerpany :<

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się sprawdzi to pewnie napiszę o nim parę słów :)

      Usuń
  2. generalnie w Rossmannie kupuje produkty z Alterry bo tak jakoś przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co byś poleciła z Alterry? Ja nie znam zbyt dobrze marki.

      Usuń
  3. Ja zlekceważylam promocje na kolorowke i teraz zaluje, bo nagle cale mnostwo rzeczy potrzebnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze mówię "nic nie kupuje, niczego nie potrzebuję", a potem wychodzi, jak wychodzi :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tołpę? Tutaj akurat z Tołpy nic nie ma :D Nie miałaś Mixy na myśli? Ale z Tołpą się całkiem lubię :)

      Usuń
  5. Tym razem byłam dzielna i nie dałam się wciągnąć w rossmannowe szaleństwo! ;) Czekam za to na podobną akcję z kosmetykami do pielęgnacji włosów...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 10 czerwca będzie też promocja 2+2, ale na pielęgnację dłoni, rąk i depilację :)

      Usuń
  6. Fajne zakupki. :) Ja się powstrzymałam od zakupów, bo mam duże zapasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat kremy się kończą, stąd postanowiłam odwiedzić Rossmanna :)

      Usuń
  7. Wow niezłe zakupki. Ja jeszcze nie zawędrowałam do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa do 30 maja, więc jeszcze chwilka jest :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa tego serum :) A krem z Mixy mnie uczula :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawiło. A że Mixa uczula... nie spodziewałabym się. Mam nadzieję, że mi krzywdy żadnej nie zrobi :(

      Usuń
  9. o Ty spryciulo, aż dwa konta? no noo, umiesz sobie radzić haha :DD. fajne rzeczy, najbardziej maseczki z bielendy i produkty z mixy mnie zaciekawiły :3 też skorzystałam z promocji, ale zakupiłam zupeełnie co innego xd
    obserwuję :D
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie używam tych produktów z Mixa. Płyn sprawdza się całkiem zaś krem... hmmm mam mieszane do niego uczucia... Ma bardzo intensywny zapach co mi bardzo przeszkadza, a dodatkowo skóra czasem po jego użyciu robi się zaczerwieniona... Początkowo nie miałam takich problemów z nim. Co do nawilżenie to ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie stoi w szafce i czeka na swoją kolej. Ale wystraszyłaś mnie teraz z tym zaczerwienieniem :( Mam nadzieję, że u mnie nie wywoła takiego efektu :(

      Usuń
  11. Ja na tej promocji nic nie kupiłam, muszę trochę przystopować z zakupami a na razie mam trochę produktów do testowania :) krem Mixy i płyn miałam, są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzą. Na razie czekają w szafce na swoją kolej :)

      Usuń
  12. Ja na razie omijam Rossmanna szerokim łukiem. Choć nie powiem, promocja kusi, tym bardziej, że kończy mi się dwufazówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo też miałam nic nie kupować, ale kończą mi się kremy, a szkoda nie skorzystać z takiej promocji :)

      Usuń
  13. Ja kupiłam 3 serum z Bielendy (jedno już oddałam komuś w prezencie) i krem Vianka. A to serum Perfekty też ma dobre opinie, zastanawiałam się nam nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum nie planowałam kupować, dobrałam do kompletu :) Ale mam nadzieję, że fajnie się sprawdzi :)

      Usuń
  14. Serum Perfecty mnie ciekawi, krem pod oczy fajnie mi się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi. Na razie czeka w szafce na swoją kolej :)

      Usuń
  15. Ja ostatnio kupiłam w Rossmanie perfumy Adidas, była bardzo korzystna promocja, a poza tym lubię kosmetyki Tołpy, a tam maja duży wybór :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Tołpę i rzeczywiście sporo tych kosmetyk jest w Rossmannie :)

      Usuń