sobota, 11 marca 2017

Mincer Pharma, VitaClnfusion, intensywnie nawilżający krem na dzień

Witam serdecznie! Dzisiejszy post poświęcony będzie kremowi, z którym wiązałam spore nadzieje. Znalazłam bardzo pozytywną recenzję tego kremu i od razu zapragnęłam sama go przetestować. Niestety - u mnie nie sprawdził się tak samo dobrze, jak u tamtej osoby. Jeśli jednak interesuje Was szczegółowa opinia - zapraszam do dalszego czytania :) 





Co obiecuje producent? 
"Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra. Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie.

Co ja uważam? 
Kremu używam od jakichś 2 tygodni, więc jestem w stanie już co nieco o nim powiedzieć. Po pierwszym użyciu byłam zachwycona. Krem ma bardzo lekką konsystencję, błyskawicznie się wchłania, a skóra po nim jest naprawdę mięciutka. Przyznam, że chyba za bardzo się na początku podekscytowałam. Po jakimś tygodniu używania nie zauważyłam żadnych zmian. Jedyne co daje krem, to uczucie wygładzenia i nawilżenia zaraz po użyciu kremu. Jeśli go nie użyje - nie widzę kompletnie żadnego działania. Liczyłam na intensywne nawilżenie, a dostałam jedynie umiarkowane "nawilżenie" zaraz po użyciu. Producent obiecuje zredukowanie przebarwień - nie zauważyłam nawet minimalnego działania w tym kierunku, podobnie jak efektu "zdrowo wyglądającej skóry". Krem bardzo dobrze sprawuje się jako baza pod makijaż, pokład się na nim nie roluje i dobrze utrzymuje. Szkoda, że producent nie pomyślał, aby w kremie znalazł się filtr. 

Zapach, konsystencja, opakowanie: 
Krem zamknięty jest w szklanym, porządnym słoiczku z plastikową nakrętką. W opakowaniu mieści się 50 ml kremu, więc pojemność jest standardowa. Jak już wcześniej wspominałam, konsystencja kremu jest bardzo lekka, świetnie się rozprowadza i błyskawicznie wchłania - idealny krem pod makijaż. Krem ma delikatnie żółty kolor i cytrynowy zapach. I niestety - mnie ten zapach mocno przeszkadza. Kojarzy mi się z mleczkiem do czyszczenia i przez to mocno mnie drażni. 



Dostępność, cena, wydajność. 
Ja krem zakupiłam na ezebrze w cenie 24,99zł (przecena z 38,99zł). Krem dostępny jest także w Rossmannie za kwotę 44,99zł, więc z dostępnością nie ma większego problemu. Co do wydajności to jest ona całkiem niezła - podejrzewam, że opakowanie wystarczy mi na jakieś 1,5 miesiąca używania. 

Podsumowując: 
Totalny średniak. U osób, które nie mają zbyt dużych oczekiwań może się sprawdzi. Ja oczekiwałam od niego spektakularnych efektów, a są marne. Efekt, który daje jest krótkotrwały. Liczyłam na wyrównanie kolorytu, porządne nawilżenie, rozświetloną cerę - dostałam złudne uczucie nawilżenia i nic poza tym. Jestem na nie, więcej na pewno nie zdecyduję się na ten kosmetyk. 

54 komentarze:

  1. Miałam kiedyś krem i serum z Mincer Pharma z serii przeciwzmarszczkowej i też to były totalne średniaki ;/ Jakoś mnie nie ciągnie do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pewnie minie sporo czasu zanim spróbuję inny kosmetyk od nich...

      Usuń
  2. Kurcze a już miałam nadzieję na hit:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recenzję, również szukam kremu na wyrównanie kolorytu, może jesteś w stanie coś polecić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - sama szukam i nic znaleźć nie mogę, co naprawdę działa :(

      Usuń
  4. Ach, czyli o tym mowa. Powiem szczerze, że nie miałam go, choć zastanawiałam się nad nim. Szkoda, że u Ciebie średnio wypadł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo miałam nadzieję, że będzie ulubieniec...

      Usuń
  5. Myślę, że jeśli chodzi o produkty z witaminą C, zdecydowanie lepiej wypróbować serum samorobione ze stron z półproduktami. Jednak szkoda, że producenci kuszą opisami na opakowaniach, a kompletnie nie zgadza się to z faktycznym działaniem. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, na pewno spróbuję :)

      Usuń
  6. Skóra skórze nie równa.. Niestety jeden krem zadziała cuda u kogoś a u nas już niekoniecznie... Trzeba badać, testować i szukać swoich "perełek". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... ja nadal szukam kremu idealnego...

      Usuń
  7. z mincer pharma poznałam tonik i poznaję maseczkę z nawilżającej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam zadowolona z tego kremiku, miałam jakoś w letnich miesiącach. Wtedy i zapach i poziom nawilżenia jaki zapewniał były dla mnie odpowiednie. Polubiłam też serum do twarzy z tej linii. Nie posiadam co prawda większych problemów z przebarwieniami, bardziej byłam zadowolona z tego jak te kosmetyki wyrównały mi koloryt cery i dodały jej takiego naturalnego blasku :)
    Jeśli chodzi o kremiki nawilżające to polecam bardzo markę Make Me Bio i krem Garden Roses lub Orange Energy albo Evree Magic Rose, to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest niestety za słaby. A na pozostałe kremy na pewno zerknę :)

      Usuń
  9. Chciałam go spróbować, ale chyba w takim razie odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle nie znam tej firmy. Przebarwienia miała redukować pewnie witamina C, aczkolwiek w takim słoiczku nie spodziewałabym się jej dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno ją poznałam, ale niestety - znajomość średnio udana...

      Usuń
  11. A właśnie miałam ochotę przetestować ten krem, ale chyba jednak poszukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie się sprawdzi, widziałam też pozytywne opinie o nim. :)

      Usuń
  12. Ja lubię cytrynowy zapach,więc to coś dobrego dla mnie(pod warunkiem,że nie testują na zwierzętach). Ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam nic do cytrynowego zapachu. Kiedyś miałam krem z Avonu z serii Anew, który też pachniał cytrynowo i był to bardzo przyjemny zapach. Ten niestety tak nie pachnie i dla mnie pachnie jak mleczko do czyszczenia :(

      Usuń
  13. Ja jeszcze nie potrzebuję kremów :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja mam zbyt suchą skórę bym poradziła sobie bez kremów...

      Usuń
  14. Używam olejku z wit. C z tej firmy i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może olejek też by się lepiej u mnie sprawdził. Kremik niestety wypadł słabo :(

      Usuń
  15. Nie znam tej firmy. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mojej skórze sprawdza sie narazie dobrze, ale mam go od tygodnia. Zobaczymy jak będzie po miesiącu. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy ma inną skórę i coś co u jednych się świetnie sprawdza u innych nie musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dlatego warto testować :)

      Usuń
  18. Moja cera potrzebuje mocnego nawilżenia, więc to nie dla mnie krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co piszesz u mnie by się chyba nie sprawdził. Po pierwsze ze względu na przebarwienia, po drugie - moja skóra potrzebuje baaardzo dużego nawilżenia. Staram się zatem stosować tylko te z długotrwałym działaniem, a co ciekawe znalazłam kilka dość dobrze działających za połowę ceny tego ;)
    Co nie zmienia faktu, że chętnie bym go wypróbowała, tylko ten zapach...
    Pozdrawiam,
    Joannavi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie się lepiej sprawdzi, sporo osób go poleca. U mnie niestety ulubieńcem na pewno się nie stanie...

      Usuń
  20. Mam go w zapasach, ale najbardziej kusi mnie serum z tej serii :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się sprawdzi ;)

      Usuń
  21. Miałam zamiar kupić ten krem, ale chyba się jeszcze nad tym zastanowię ;)
    https://jolielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam o nim bardzo dobre opinie, więc może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  22. Jak zapach mleczka do czyszczenia to odpada. Zamęczyłabym się. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on drażni niesamowicie... Ale jestem też mocno wrażliwa na zapachy ;)

      Usuń
  23. O, też dużo dobrego słyszałam o tym kremie i miałam go w planach... Może on więcej czasu potrzebuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął kolejny tydzień i kompletnie nic się nie zmieniło w mojej opinii o nim :(

      Usuń
  24. Odbiegając od recenzji kremu - nie podoba mi się polityka marki w stosunku do klientów. Jedna z blogerek na Instagramie opisywała jak marka "lajkuje" i "odlajkowuje" jej profil tylko po to, by nabić sobie obserwatorów. Pod jej wpisem pojawił się cały wysyp takich samych spostrzeżeń. Drogą do sukcesu tego nie można nazwać, zaufanie do MP na pewno spadło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Średniak jakich wiele - już od dawna szukam genialnego kremu, który spełni wszystkie moje wymagania :) Chyba do końca życia będę miała zajęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę, myślałam, że to będzie krem wart mojej uwagi, ale za średniaka podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog :) Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam serum i byłam zadowolona. Kremiku nie znam, szkoda, że słabo wyszedł :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie obietnice producenta..,ojej szkoda ze się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam niestety uczulenie na ten krem

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie czytałam o tym kremie i byłam go ciekawa. Teraz się zastanawiam, jak z jego działaniem długofalowym.

    Różnica w cenie pomiędzy Rossmannem a eZebrą - spora. Właśnie odkryłam istnienie takich różnic w cenach - nie miałam o tym pojęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń