poniedziałek, 26 grudnia 2016

Grudniowe nowości



Witam serdecznie w świąteczny czas! Mam nadzieję, że upływa Wam on w miłej, rodzinnej atmosferze :) W piątek niestety wyjątkowo nie pojawił się wpis, co spowodowane było przedświątecznymi przygotowaniami. Mam nadzieję, że wybaczycie :)
 Dzisiaj chciałam pokazać parę nowości, który pojawiły się u mnie od ostatniego haulu. Część rzeczy kupiłam, część rzeczy dostałam. A więc do rzeczy:



1.  Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick, matowa pomadka do ust. 


Długotrwała matowa pomadka, która wielu osobom jest już znana. Z Golden Rose posiadam już matowe produkty do ust z serii Velvet Matte i matowe pomadki w kredce. Zarówno jedne jak i drugie bardzo lubię, dlatego na tą również liczę. Zdecydowałam się na nudziakowy kolor nr 13. Pomadkę zakupiłam na wysepce Golden Rose za 19,90zł :) 

2. Catrice - podkład HD Liquid Coverage, płynny podkład kryjący.



Podkład, o którym już chyba wszyscy słyszeli. Szukałam go mnóstwo czasu. Niestety - wszędzie nie było po nim śladu. Szukałam po wszystkich stronach internetowych, 2 razy w tygodniu sprawdzałam w Naturze i ciągle nic . W końcu udało mi się dorwać go na ezebrze za 27,90zł. Posiadam kolor najjaśniejszy czyli 010 Light Beige. Produktu tego byłam baaaardzo ciekawa. Jak na razie nie chce o nim zbyt wiele pisać, zapewne pojawi się osobna recenzja tego podkładu. 

3. Batiste, suchy szampon. 

Kolejny zakup z ezbery. Lubię suche szampony, dobrze je mieć na awaryjną sytuację. Zakupiłam go podczas dnia darmowej dostawy za 11,97zł. Zapach słodki, opakowanie urocze, mnie to zachęciło do zakupu :D . Batiste można dostać też stacjonarnie np. w Rossmannie za 14,99zł, ale u mnie nie widziałam tej wersji. 

4. Lovely K'Lips, matowy zestaw do ust: płynna pomadka + konturówka


Zestaw do ust mocno inspirowany znanym zestawem od Kylie Jenner. Wiem, że wielu osobom to przeszkadza. Uważają, że to zwykła, bezczelna podróba. Fakt, ciężko nie zauważyć podobieństwa, ale mnie aż tak to nie razi. Zestaw dostępny w Rossmannie za 19,90zł, ale ciężko go upolować. Ja dostałam ten zestaw w prezencie, z czego bardzo się cieszę. Uwielbiam matowe produkty do ust, więc ten bardzo chciałam przetestować. 

5. Rimmel Stay Matte puder prasowany, tusz do rzęs Extra Super Lash


Tusz i puder kupiłam w świątecznym zestawie w Carrefourze za 19,90zł. Puder w kolorku 001 Transparent, tusz klasyczny czarny. Miałam już kiedyś ten puder i bardzo go lubiłam, dlatego też gdy zobaczyłam go w zestawie z tuszem za tak niską cenę, to od razu wrzuciłam do koszyka. Tuszu nigdy nie miałam, nigdy też o nim nie słyszałam, ale chętnie przetestuję.

6.  Wibo, Ecstasy Blusher, róż do policzków 


Róż, który podobnie jak zestaw K'Lips budzi spore kontrowersje. Firma Wibo wyprodukowała róż, który bardzo mocno przypomina kultowy produkt NARS Orgasm. Zarówno opakowanie, nazwa jak i kolory są mocno zbliżone. Cena za to jest nieporównywalnie niższa - jedynie 20,49zl w Rossmannie. Ja wybrałam kolor nr 1 z trzech dostępnych kolorów. 

7. Yves Rocher, żel do kąpieli i pod prysznic, żurawina z migdałem. 


Żel ze świątecznej serii, który dostałam w prezencie. Większość kosmetyków Yves Rocher bardzo dobrze się u mnie sprawdza, więc ucieszył mnie ten prezent. Żele z Yves Rocher, które miałam były świetne. Nie wysuszały, a zapach pozostawał na skórze. Tego jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie równie dobry, ponieważ zapach bardzo mi się podoba :) 

8. Ziaja, świąteczne aromaty, mydło w piance, krem do rąk. 




Mydło i krem zakupiłam dzięki komentarzowi pod którymś z ostatnich wpisów. Ziaja w tym roku wypuściła świąteczne mydła, kremy i peelingi do ciała. Do wyboru są 3 wersje zapachowe: karmelizowany migdał, pomarańcza i czekolada, a trzeci to piernik, imbir i cynamon. Ja zdecydowałam się na pierwszą wersję  zapachową. Pachnie naprawdę bardzo intensywnie. Cena  kremu w sklepie stacjonarnym Ziaji to 10,50zł, a mydełka 8,50zł. Aktualnie w sklepie internetowym na mydełka jest przecena i kosztują jedynie 5,60zł. 

To na dzisiaj byłoby na tyle. Może coś z moich nowości Was zainspiruje. Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam w piątek! :) 

21 komentarzy:

  1. Ale świetne produkty. Bardzo mnie zaciekawił zestaw Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam większość tych produktów i raczej je lubię, podkład i K-lips nawet doczekały się swoich recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To konieczne muszę wpaść i przeczytać, co o nich uważasz :)

      Usuń
  3. Mam dwa K-Lipsy i róż Wibo :) Fakt, inspiracje są dalekoidące, mnie to jednak trochę razi, ale nie aż tak, by nie używać tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to nie przeszkadza, ale różni są ludzie :)

      Usuń
  4. Lecę za chwilę do rossmana sprawdzić czy jest u mnie ta matowa pomadka z Lovely.Nie wiedziałam o tej szmince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie są ciągle wymiecione, zostały tylko testery... Poluję jeszcze na inny kolor, ale naprawdę ciężko ten zestawik dostać :(

      Usuń
  5. Na pewno skuszę się na róż z Wibo :) Niestety nie potrafię na niego trafić w Rossmannie w moi małym mieście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio było ich całkiem sporo. Ale taki niestety urok popularnych produktów, znikają jak świeże bułeczki :(

      Usuń
  6. podkład moim ulubieńcem! recenzja na moim blogu zapraszam :) http://www.secretbeautyn.pl/2016/10/kamuflaz-mankamentow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jeszcze nie wydaję o nim opinii, muszę go dłużej poużywać :)

      Usuń
  7. Używam produktów yves rocher od dłuższego czasu. ładnie pachną, nie wysuszają mi skóry i nie są przesadnie drogie. Ten, który dostałaś muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To edycja limitowana, więc pewnie niedługo zniknie ze sklepów, to radze się pośpieszyć :)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem suchego szamponu i Lovely. Muszę też wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony z Batiste polecam serdecznie, ja je bardzo lubię :)

      Usuń
  9. Batiste to chyba mało popularna marka, ale coraz częściej z niej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za mną ostatnio chodzą te matowe pomadki z Golden Rose i chyba najwyższa pora się na nie pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zobaczyć czy u mnie w mieście są dostępne K-lips :D

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo, zimowe mydło w piance! uwielbiam ziaję, może uda mi się jeszcze dorwać te edycje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę przetestować ten róż :)

    OdpowiedzUsuń