piątek, 30 grudnia 2016

Floslek, żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim.

Dzisiaj parę słów o produkcie stosunkowo nowym w mojej kosmetyczce, ale który już zdążyłam całkiem polubić.. Mowa dokładnie o żelu do powiek i pod oczy z Flosleku :) 




Jak są obietnice producenta? 
Przyznam, że mnie one zachęciły dość mocno. Produkt dedykowany jest osobom, które wiele czasu spędzają przy komputerze i sztucznym świetle. Producent zapewnia intensywne nawilżenie skóry (wzrost o 36% po każdej aplikacji), złagodzenie zmęczenia i pieczenia. Dla mnie opis brzmi idealnie, bo niestety moje oczy są dość przemęczone, a pieczenie to dla mnie codzienność.



Jak się te obietnice mają do rzeczywistości? 
Dość dobrze. Po nałożeniu na zmęczone oczy i powieki czuję ulgę i lekkie chłodzenie. Nawilżenie może nie jest tak powalająco dobre, jak obiecuje to producent - określiłabym je jako średnie. Produkt jest w postaci gęstego żelu, który łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, więc spokojnie można używać go na dzień pod makijaż. Ja nie wyczuwam kompletnie żadnego zapachu, co wg mnie w tego typu produkcie jest zdecydowanie na plus.


Opakowanie,cena, wydajność: 
Ten typ opakowania w przypadku kremów/żeli pod oczy to coś co bardzo lubię. Tubka jest zdecydowanie wygodniejsza niż słoiczek (nie znoszę grzebać w słoiczkach...). Opakowanie zawiera 15ml produktu, który jes dość wydajny. Używam go od jakiegoś miesiąca i jeszcze mi go zostało, więc podejrzewam, że to opakowanie starczy mi na jakieś 2 miesiące. Ja dorwałam go na ezebrze to 7,99zł, a poza tym dostępny jest w aptekach za około 7-10zł (w Rossmannie i Naturze jest chyba niedostępny).

Podsumowując:
Nie polecałabym żelu z luteiną i świetlikiem lekarskim dla osób, które mają mocno przesuszoną skórę i potrzebują mocnego nawilżenia. Jeśli jednak ktoś, podobnie jak ja, spędza wiele czasu przed komputerem i ma mocno zmęczone oczy to warto spróbować tego produktu, ponieważ dość dobrze łagodzi to zmęczenie. Czy ja kupię go podobnie? Bardzo lubię to chłodzenie i uczucie ulgi, jednak przydałoby się większe nawilżenie.



34 komentarze:

  1. Zaufałam firmie Floslek już jakiś czas temu i jeszcze się nie zawiodłam . Również jestem zadowolona z tego żelu, faktycznie przynosi ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niestety jestem uczulona na świetlik. Robią mi się, małe krostki na powiekach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu, no to produkt kompletnie nie dla Ciebie w takim razie :(

      Usuń
  3. Muszę sprawdzić, recenzja jest zachęcająca jak dla mnie :) Gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam go na ezberze. Widziałam, że dostępny jest w aptekach np. Dbam o Zdrowie. Podejrzewam, że w Super Pharm też będzie :)

      Usuń
  4. Właśnie zawsze w tych żelach przeszkadzało mi to, że słabo nawilżały moją skórę wokół oczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nawilżenie jest naprawdę średnie :(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pewnie. Jest bezzapachowy, szybko się wchłania, więc u faceta też powinien się sprawdzić :)

      Usuń
  6. Ciekawy produkt, może kiedyś się skuszę :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele kosztuje, więc warto spróbować, może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  7. Przez długi czas używałam żelu pod oczy z tej firmy, ale z samym świetlikiem. Dla mnie bardzo dobry, tylko właśnie przeszkadzało mi, że jest w słoiczku. Muszę poszukać takiego w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te wersje słoiczkowe też nie przypadły mi do gustu :(

      Usuń
  8. Pewnie i u mnie produkt nie sprawdziłby się za dobrze - moja skóra bardzo lubi się przesuszać....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry opis. Pewnie wezmę go pod uwagę przy zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześle komu trzeba- oceni produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na pewno ma swoje plusy, ale ja nie jestem przekonana czy jeszcze kiedyś go kupię...

      Usuń
  12. u mnie niestety sie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak jak pisałam - jedynie połowicznie.

      Usuń
  13. Potrzebuję mocnego nawilżenia, więc szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie nie jest w takim razie produkt dla Ciebie :(

      Usuń
  14. nie znam tego produktu :( obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go używałam i byłam bardzo zadowolona, jednak dodatkowo stosowałam też zwykły krem. I było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam żelu ze świetlikiem kilka lat temu, ale potem stał się dla mnie za lekki. Potrzebuję już mocniejszych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmagam się z uczuciem zmęczonych, piekących oczu od dawna. Zawsze działałam od wewnątrz kroplami, może pora spróbować też zadziałać od zewnątrz..chyba się skuszę i wypróbuję😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten produkt, jednak wolę kosmetyki, które lepiej nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy to jest produkt typowo dla pań ale go używam :) Dużo pracuję przy komputerze i od czasu do czasu smaruję pod gałami. Jest przyjemniej, czuję ulgę po każdej aplikacji i nie czuję potrzeby przecierania oczu

    OdpowiedzUsuń