sobota, 19 listopada 2016

Isana, płyn do kąpieli na dobre samopoczucie, do skóry suchej.

Dzisiejszy post poświęcony będzie produktowi, który wywarł na mnie naprawdę duże wrażenie. Ostatnio udałam się do Rossmanna by zakupić jakiś płyn do kąpieli. Ten akurat stał na specjalnej półeczce z nazwą produktu - podejrzewam, że ten płyn dopiero teraz dołączył do oferty, a wcześniej dostępny był jedynie w limitowanej edycji. A mowa mianowicie o płynie do kąpieli z Rossmannowskiej marki Isana.


Standardowo - co obiecuje producent? 
Działanie pielęgnacyjne: Isana płyn na dobre samopoczucie zawiera łagodny kompleks pielęgnacyjny, który pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i chroni ją przed wysuszeniem. Kompozycja zapachowa rozpieszcza Twoje zmysły, a delikatna piana z ekstraktem z kwiatów czereśni otacza Twoje ciało.
Tolerancja przez skórę: pH przyjazne dla skóry- potwierdzone dermatologicznie.

Działanie: 
Zdecydowanie zgodzę się z nazwą - na dobre samopoczucie. Ten płyn to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o płyny, które mają nam umilić wieczorną kąpiel. Ma przepiękny zapach, którego nie jestem w stanie opisać. Producent wspomina o ekstrakcie z kwiatów czereśni, chociaż ja typowo czereśni nie wyczuwam. Nie wiem czym on pachnie, ale jest to zapach otulający, przyjemny, słodki. Zdecydowanie nie jest to prosty zapach. Płyn daje naprawdę pokaźną pianę, która utrzymuje się do końca kąpieli. Nie zauważyłam żadnego wysuszenia, co dla mnie jest jedną z najważniejszych kwestii w przypadku płynów do kąpieli. 

Opakowanie i wydajność: 
Produkt znajduje się w dużej, prostej, przezroczystej butli, co ja lubię, bo widzę dokładnie zużycie. Opakowanie mieści w sobie 750ml płynu. Jedyny minus opakowania to zbyt duży otwór, przez co dość łatwo o wylanie za dużej ilości płynu, który do bardzo gęstych nie należy. I niestety, za pierwszym razem wylałam go zdecydowanie za dużo. W tym momencie zużyłam około 1/4 opakowania a użyłam go około 5 razy, więc uważam, że wydajność jest naprawdę w porządku.

Cena i dostępność: 
Płyn jest Rossmannowskiej marki, więc nigdzie indziej poza Rossmannem się go nie znajdzie. Jednak wydaje mi się, że przy ilości Rossmannów w kraju dostępność nie stanowi większego problemu. Cena jest bardzo atrakcyjna -  w standardowej cenie 5,99zł ( ja kupiłam go jeszcze na promocji i zapłaciłam za niego trochę ponad 4zł).

Podsumowując:
Według mnie świetny produkt za bardzo małe pieniądze. Do wyboru jeszcze są dwie wersje: na dobranoc (lawendowo-waniliowa) i źródło energii (egzotyczne drewno i orientalne perfumy), które wiem, że na pewno przetestuję. :)

17 komentarzy:

  1. Mam zaszczyt zostać pierwszym obserwatorem :) Życzę powodzenia w blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę powąchać te płyny, bo już nie pierwszy raz ktoś mnie nimi kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie powąchaj, dla mnie pachnie przepięknie :)

      Usuń
  3. Lubię takie olejkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię, a ten produkt jest naprawdę warty zainteresowania :)

      Usuń
  4. Bardzo lubiłam płyny do kąpieli jak i żele pod prysznic Isana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to różnie bywa... Mam teraz jeszcze żel pod prysznic z Isany, który przyznam, że nie średnio przypadł mi do gustu :(

      Usuń
  5. Ciekawe recenzje niedrogich produktów - temat na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo często okazuje się, że nie warto przepłacać :)

      Usuń
  6. nie miałam tej wersji, a lubię Isanę

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję się zachęcona do przetestowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nad nim się zastanawiałam . Przy najbliższej okazji kupię .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już powoli zaczyna się kończyć, ale na pewno kupię go ponownie :)

      Usuń
  9. ciekawe zestawienie przystępnych cenowo kosmetyków.
    wyprobowałbym isanę, gdybym miał wannę .....

    OdpowiedzUsuń